31 Ekim 2013

DAMLALAR


Damla damla birikti -yine- buğulu camın ardında sözlerim.


1. Sadece hayallerimi damıtmadan anlattım. Yoğunluğundan bir şey kaybetmesin diye.

2. Su, kayaları döver durur sonsuzca. Kayalar uslanmaz, keskinleşir daha da.

3. Söylenenlerin uğultusu çınlatırken kulaklarımı, söylenmeyenlerin fısıltısı öfkemi bileyliyor.

4. Sözlerimin sivri uçları yumuşak yaşamlara batıyor.

5. Benim yumuşak karnım, sizin baş tacı yaptığınızdır.

6. Gardım her zaman yüksektir. Bana yazılan reçetelere karşı, bakış açımın sağlı sollu perdeli olması bu yüzden.

7. Kuyu gibi derin bir uykuya düştüm. Düşümde kuyunun dibini gördüm.

8. Camdan sözcüklerim de var. Kırılgan olmalarının yanında kesici…

9. İçimde, derinlerde bir yerde bana ait olup olmadığını bilemediğim bir el, olmak ile ölmek arasındaki dengeyi kanırtıyordu.

10. Bir yanım yoğunlaşırken diğer yanım seyreliyordu. Garip! Bazen ikisinin de nedeni aynı şey oluyordu.

11. Dünya, küçük bir azınlığın cinnetlerini yutması / yutkunması sonucunda birilerinin gözünde cennet gibi duruyor.

12. Hayata ve insanlara dair tüm algılamalarım çarpıtılmış ve bozunmuştu. Lunaparklardaki, insanı şekilden şekle sokan o güldüren aynalara bakıyordum sanki. Bakıyordum ama gülmüyordum. Korkuyordum.

13.     Bir hayale bir ömür adayanlar gördüm. Elleri bomboş...
         Bir hayale bir ömür arayanlar gördüm. Dilleri bomboş...

14. Boyama kitaplarındaki çizgi karakterler gibiyim. İsteyen, istediği gibi boyuyor beni. Gerçeği bilmiyor hiçbiri.

15. İnsanlar yalnızlıklarını üzerime sıçratıyor.

16. Suluboya bir resim gibiydi varoluşum. Onu meydana getiren şey, aynı zamanda çözülüp dağılmasına da yol açabiliyordu.

17. Çukurları tamamıyla dolduran tek şey, karanlıktır.

18. Nasıl ki sözcükleri sürekli tekrarlamak anlamın kaybolmasına yol açıyorsa, sürekli aynı şeyleri yaşamak da hayatı anlamsızlaştırıyor.

19. Bazıları apaçık anlatır kendisini; bazılarıysa tıslar.

20. Sarıydım ilkin; ışıyan güneş, ilkbaharı müjdeleyen papatya, papatyada bir arı. Sarıyım şimdi; sonbaharda ağaç, ağaçta yaprak, yaprakta sarı.